Sunday, October 28, 2007

Jepp då va eg i Afrika!


Pga litt gruppepress (eg e den einaste på TeFT so ikkje har blogg) og pga at eg har møsta alle mail adressena mine, so fann eg ut at eg lika godt kunne laga ein blogg... so her kjem eg sikkert t å komma me litt oppdateringa onna detta hallåre i Kenya...

T no so har eg da heilt ypperli egentli, med unntak av i kveld, for da e ein smule trist å sitta her å berre kunne lesa om all brann jubeln på internett, og ikkje vera me sjøl.. heldigvis e da to andre brann-fan her og, so litt sang og dans og jubel har da blitt, og brann-gensarn heng fint på pynt øve senge, men kan nok ikkje målast heilt me sånn da e i Bergen! jaja, som sagt so har eg da egentli veldi bra! e herli å vera her nere.. t no har me vore litt som turista, reist rundt i Nairobi på bruktmarked, kjøpesenter, masaimarked, sjiraffpark, menigheter o.l. me bur på tomte t nlm her i nairobi(bildna e her i frå). da e ei veldi fin, stor tomt..so eg lir ingen nød. e t og me badebasseng.. her e hovudbasn vår, men me reise mykje rundt og..reise t.d t pokot på fredag, og ska vera dar i 5 veke..

2 comments:

leiftorell said...

Flott blogg Sus!!
Men få opp litt fleire bilder slik at me kan sjå korleis det er i jungelen.
Feks bilde av deg og giraffen eller deg og the monkeys.
Miss you and love you !!
Daddy

ArneGM said...

Dette var flotte greier Susann ! Men tror ikke du skal susse den giraffen flere ganger ..! Den mor og far er her nå og drikker kaffe , varm eplekake og is. Du skulle vært her nå. Lykke til videre !