Friday, December 14, 2007

Chesta


Under oppholdet i Pokot var me også ei lita veke i Chesta. Der gjekk me ein 2 dagars fjellstur, kovna i varmen og hadde gatemøte i skikkelig Afrika bush. Det var veldig kjekt, hadde med ein sprudlande predikant, og me var dei første kvite som hadde gatemøte i området. Var til og med nokon som aldri hadde sett kvite folk før. Når me prøvde å ta bilete sprang dei fleste vekk, for dei trudde me skulle stele sjela deiras! Ganske spesielt! Var dessverre farlege skorpionar, slangar, edderkoppar og krokodiller i området, så eg var til tider litt redd. Men Gud er god, så det einaste eg såg var ein litt farleg edderkopp, og den kverka dei.



3 comments:

Vibeke said...

hei! kjekt å lese bloggen din:) de e vel klar for mombasa og juleferie no? her heime e d ikkje snø endå, men den håpe eg kjem til jul..
håpe alt står bra til med alle sammen! klem vibeke:)

Miriam... said...
This comment has been removed by the author.
Miriam... said...

Å, Susann, dette er kjekt å lese!
Eg har klart å ikke se bloggen din helt til no, det er ikke bra!
Men no skal eg følge dine oppdateringer!
Så bra å høre at du har det bra. Leste mailen din idag og, så du får et lengre svar av meg på mail etterhvert, en gang jeg har litt bedre tid. No må jeg fikse historiefremføring. Gud velsigne dere og det dere gjør SÅ MASSE!
GLAD I DEG <3