Friday, December 21, 2007

Juleferie!

Ikkje so lett å få julestemning her nede, men me norske prøve no. Eg har bl.a. kjøpt eit bittelite plastikkjuletre so lyse, og so har eg lett i ørtn butikkar etter julestjerne, men fann ingen : (
På onsdag hadde me ein julefest! Det var gøy det, utrulig kor eg sett pris på alt som minnar meg om norsk jul! Misjonærbarna hadde julespel, dei var veldig flinke, me åt julemiddag (ikkje norsk) og gjekk rundt juletre! Fekk skikkelig julestemning rett og slett!
No har eg nett fått juleferie. Og reise om nokre timar med tog frå kolonitida til Mombasa, der eg skal feire jul. God jul alle saman!!

3 comments:

Vibeke said...

God jul, Susann!:)

Linkelonken said...

God Jul kjære!
..Bilder ligger på facebook. Håper d e ok! =)

Miriam... said...

God jul, skjønning!